C a seriovy port

Slavomir Skopalik skopalik
Středa Březen 17 11:52:22 CET 2004

Pod Windows doporucuji MS Visual C++, nebo Borland C++ 5.0, nebo
Buldiera ci delphi. Urcite ne Turbo C++.
Funkce na oladani COM portu jsou stejne vsude (ve Win32), pod dosem,
nebo pod Win16 to bylo jinak.
Hledej CreateFile, DCB v Win32 Developer's Reference.
JInak doporucuji Delphi ci Buldier a komponentu Async, ono programovani
COM portu pod Win neni zas tak jednoduche.:-((

	Slavek

Hi all,

chcel by som ovladat seriovy port prog. v C jazyku. Nastudoval som si =
nejake commandy na ovladanie serioveho portu, a tiez nejake commandy na =
grafiku. Chcel by som aby mi program bezal pod windows. Mam iba slabe =
skusenosti v programovani, mohol by mi niekto poradit ake su rozdiely =
medzi Turbo C, C++, Borland C, Visual C. Ktory z tychto jazykov ma =
compiler pre windows operacny system ? Zatial som pracoval iba s Turbo C =
a to compilovalo iba pod DOS.=20

Vopred dakujem za kazdu radu z oblati programovania.

Marian

vyrozumit spoleenost Microsoft, poedejte zpravu dale na adresu
imepbugs@microsoft.com.