Prenos na dlouhych vlnach ?

Serych@Panska.CZ Serych
Středa Březen 17 11:53:56 CET 2004

CHMU zrejme ma dost mist, kde se neco takoveho meri, ale chova se dle meho
nazoru dost priblble "trzne". Kdyz to clovek porovna se zahranicnimi
institucemi, jsou to nechutni tajnustkari.
Navic jejich predpovedi rychlosti vetru typu:
Lysa Hora 2- 10m/s s moznymi narazy 25 m/s pripominaji Cimrmanovu metodu
zjistovani stari cehosi: 25.unora 1869 plus minus 200 let a jsou pro
paraglaidisty (alespon podmnozinu, ktera se nechce zasebevrazdit) dost
nepouzitelne.

						Jakub Serych