CZ zvuk pro TVkartu ATI

"Vojáček, Petr" petr.vojacek
Středa Březen 17 11:53:56 CET 2004

No, ja jsem myslel softem u Al In Wonder 128. Na již zminene strance
http://www.czechin.cz/misch/ .
se pise:

To nejlepší nakonec. Zvuková část je v AIW-128/32 přepracována skutečně od
základů.
 O dekódování zvuku a jeho mixování se stará nádherný a kouzelný obvod MSP
3415,
který umí vše, co si jen můžete přát. Zvládá všechny možné evropské i
exotické standardy,
umí stereo, a bez problémů si během 1/2 vteřiny automaticky detekuje formát
audiosignálu.
Díky tomu už neexistuje speciální česká verze AIW-128/32, ale pro všechny
evropské státy
je jedna společná. Korektní zpracování zvuku podle české i "západní" normy
je samozřejmostí,
a to stejné platí i pro stereo!
	  			Petr Vojacek