Ferity

feno@post.sk feno
Středa Březen 17 11:52:21 CET 2004

 Zdravim vsetkych,
neviete mi prosim poradit,

1. kde by som zohnal porovnavaciu tabulku feritov
   3C8, 3F3, 3F4, H24 (aspon niektore)
2. kde by som zohnal katalog konkretnych jadier s
   parametrami: plocha jadra + ef. dlzka silociary
3. aka je inetova adresa Prametu Sumperk, pripadne
   ineho svetoveho vyrobcu feritov? (na Siemense -infeon
   ci ako sa to vola- ani na Philipse som o feritoch
   nic nenasiel

O co mi ide:

Potrebujem si urobit pre PSpice model vykonoveho
feritoveho trafa pre simulaciu menica.
Najskor musim specifikovat material ako taky (podla
hyst. krivky sa robi iteracne), ked je to hotove
tak potom staci Sef a lef pre jednotl. jadra a
mozem si vyrobit kniznicu jadier.

Vdaka, s pozdravom Ivo.