Komunikace po 220V

Igor Cesko cesko
Středa Březen 17 11:52:21 CET 2004

 Zdravim
IO pre komunikaciu po 220V:
od SGS Thomson:
ST7537HS1 : 2400baud (na Slovensku asi 700,-Sk RadioBastler)
ST7536  :  600/1200baud (???)

TDA5051 : vyrobca Philips
LM1893/LM2893 : vyrobca National Semiconductor

Datasheety a Application Notes su u prislusnych vyrobcov
stiahnutelne v *.pdf.

Ja som to asi pred 2 rokmi skusal s nespecializovanymi obvodmi
(fazovy zaves + filtre) a dosiahol som v rodinnom dome cca 4800
baud, ale chybovost bola asi 5% (1/20 bajtov zlych). Viac som s
tym nestihol.

  S pozdravom
			Igor

Ing. Igor Cesko