3,6V NiCD aku dobijeni

Ing. Vladimír Anděl vaelektronik
Středa Březen 17 11:51:42 CET 2004

Ja pro takove zalohovani pouzivam 3 alkalicke dobijeci clanky typu RAM (ne
NiCd, ty by se mely alespon obcas vybit, RAM baterkam svedci trvale nabity
stav) pripojene pres Schottky diodu 1N5819 a odpor 33Ohm na 5V. Na baterkach
se ustali napeti 1,6 az 1,63V na clanek pri temer nulovem dobijecim proudu.
Zivotnost baterek by mela byt minimalne 5 let.
                                                                     Andel