Prijem DCF

Ing. Vladimír Anděl vaelektronik
Středa Březen 17 11:51:42 CET 2004

Pro zaruseni signalu spolehlive staci STA, na kterou je pripojeno par TV a
videorekorderu treba i ve standby rezimu. Spinane zdroje udelaji sve a kabel
od STA to vyzari po celem panelaku. Jedina moznost je hledat misto, kde je
to lepsi. Aktivni antenu taky ke svym hodinam vyrabime, viz
www.mirnet.cz/vaelektronik  Nevim so do toho dava Conrad, my tam davame
velkou feritku a zesilovac s krystalovym filtrem. Pomuze zlepsit prijem dost
vyrazne. Vetsinou nejde o to zesileni, ale o prirustek selektivity. Pokud se
vsak prijimac chyta alespon v noci, asi bych to tak nechal. Ono se to za ten
den o tolik nerozleze.

Andel