Problem se seriakem Atmela

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:51:42 CET 2004

Zdravim vsechny,
potreboval bych poradit proc mi nechodi seriova komunikace mezi dvema AT89C2051. Uz nad tim sedim pekne dlouho a nemuzu najit chybu. Potrebuju pouze jednosmerne z jednoho atmela poslat data do druheho. Standartni UART proti PC mi vzdycky chodil, ale bohuzel ho nemuzu pouzit, protoze uz nemam volny timerak na generovani prenosove rychlosti :-(. Proto jsem chtel pouzit mod 2-9bit UART, kde neni potreba casovac. Tx z vysilaciho atmelu jsem pripojil na Rx prijimaciho. Vysilaci atmel podle osciloskopu skutecne neco vysila, ale na prijimacim se mi vybec nevyvola preruseni. Registry jsem nastavil takhle:
Vysilaci:
	mov	tmod,#00010001b
	mov	tcon,#00000000b
	mov	ie,#00001101b
	mov	scon,#10000000b
	mov	pcon,#00000000b

Prijimaci:
	mov	tmod,#00010001b
	mov	tcon,#01010101b
	mov	scon,#10010000b
	mov	pcon,#00000000b
	mov	ip,#00010000b
	mov	ie,#10011101b

No a proste to nechodi. Nevidite nekdo chybu ? Nebo nemate to nekdo vyresene ?

Diky moc za kazdy napad ...
S pozdravem		with best regards
                EZA-TV Vrchlabi
   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv