Odpajeni SMD

Ales Filip afilip
Středa Březen 17 11:51:42 CET 2004

Hello Petr,

p?tek, 7. ?ervence 2000, you wrote:

PN> Ahoj lidi,

PN>     potrebuju odpajet 8 nozickovej SMD brouk. Ten plosnak je dost nahustenej
PN> a protoze nemam s SMD zadne zkusenosti, tak se ptam na nejake figle jak se
PN> takove soucastky v amaterskych podminkach dostavaji ven.
PN> Micropajku s uzkym hrotem mam, ale ohreju jednu nozicku a nez ohreju dalsi
PN> tak ta prvni uz je zase ztuhla. S odsavackou se mi take nedari.

Sice tady bylo nekolik navodu, jak na odpajeni toho IO, ale nebyla by
jina moznost ?? Nechat tu pamet v mobilu a preprogramovat ji tam ? Bud
externim programatorem tak, ze priletujete dratky na jednotlive
nozicky, nebo to preprogramovat primo nejakym programem z PC pomoci
kabelu ? :-))

Ales Filip    <afilip@gmx.net>
Kutna Hora    <FIDO 2:423/87>
  http://afilip.kgb.cz
        ICQ:64650313
       Czech Republic

Pozor ! Tato zprava obsahuje viry. Nectete ji!