Sloty EISA v pocitaci

Martin Sanek martin.sanek
Středa Březen 17 11:51:32 CET 2004

Sorry ze pisu tak pozde, ale nebyl jsem v praci a tak se mi trochu nahromadila
posta.
Je to do pocitace, ktery dela RIP. Nevim jestli ti to neco rika (mysleno v
dobrem slova smyslu)
Ta karta tam je na dalsi ripovani dat, ktere jsou posilany do Canonu
(kopirka), jako do
nahledove tiskarny. Cele to bezi na NT a dela spoustu (vazne) veci najednou.
No a kdyz to ma vic RAM tak je to proste sviznejsi.

Jenze uz je to stejne passe. Zakaznik si koupil za straslive prachy neco
noveho. No
kdyz se na to koukam tak mozna udelal i dobre :-)))

Nicmene dekuju moc za odpoved

Martin