daewoo espero

Richard Kaliciak richard.kaliciak
Středa Březen 17 11:51:32 CET 2004

Zravim!

Ked uz je tu rec o autach, pridam aj ja jednu otazku.

Prave od dneska mi ako na potvoru na mojom aute (Espero) blbne elektrika
v zadnych lavych dverach:
1. centralne zamykanie s klucom nefunguje.
2. ked na vodicovych dverach stlacim tlacitko na otvaranie okna na
zadnych lavych dverach (WINDOW), tak sa odomknu.
3. takto odomknute dvere sa daju s tlacitkom LOCK znova zamknut (vsetky
dvere)
4. ked na tych zadnych dverach stlacim tlacitko na otvaranie/zatvaranie
okna, tak sa okno otvara, ale nezatvara! Co je dost neprijemne, hlavne v
tomto dazdovom obdobi.

Nema niekto schemu zapojenia elektriky na daewoo, staci aj tento
ovladaci obvod. Je to tiez riadene cez CAN-BUS, alebo je to x vodicov?
Vie mi niekto poradit, co mam "spojit nakratko", aby som mohol aspon
zavriet okno?

Dakujem za odpoved.

Richard Kaliciak
--