Problem se seriakem Atmela

Jiri Drozd jirkonf
Středa Březen 17 11:51:22 CET 2004

...predpokladam, ze oba Atmely maji stejny krystal, momentalne nemam cas se
tim zabyvat, ale urcite se na to mrknu, pokud to do te doby nevyresi nekdo
jiny...
----- Original Message -----
From: "Libor Kavan" <lkavan@krkonose.cz>
To: "Multiple recipients of list" <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Saturday, July 08, 2000 12:21 PM
Subject: Problem se seriakem Atmela

> Zdravim vsechny,
> potreboval bych poradit proc mi nechodi seriova komunikace mezi dvema
AT89C2051. Uz nad tim sedim pekne dlouho a nemuzu najit chybu. Potrebuju
pouze jednosmerne z jednoho atmela poslat data do druheho. Standartni UART
proti PC mi vzdycky chodil, ale bohuzel ho nemuzu pouzit, protoze uz nemam
volny timerak na generovani prenosove rychlosti :-(. Proto jsem chtel pouzit
mod 2-9bit UART, kde neni potreba casovac. Tx z vysilaciho atmelu jsem
pripojil na Rx prijimaciho. Vysilaci atmel podle osciloskopu skutecne neco
vysila, ale na prijimacim se mi vybec nevyvola preruseni. Registry jsem
nastavil takhle: