2x UART u Atmela

Karol knovak
Středa Březen 17 11:51:22 CET 2004

Co tak DS87C520 od DALLAS-u ( ma 2xUART, 2xDPTR,Watchdog,1k RAM na cipe,
...).
Naviac ma skrateny instrukcny cyklus, takze pobezi rychlejsie. Je vsak dost
drahy - lacnejsie
riesenie je pouzit DS80C320 bez 1k RAM, ale je nutne pouzit externu EPROM.

Karol

----- Original Message -----
From: Libor Kavan <lkavan@krkonose.cz>
To: Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Sunday, July 23, 2000 7:02 PM
Subject: 2x UART u Atmela

> Zdravim,
> mam takovy problem: Predelavam rizeni nasi CNC vrtacky a chci tam dat
nejaky jednocip, protoze rizeni controleru z Microconu primo z PC neni nic
moc (potrebuji snimat stavy ruznych cidel, ovladat displej apod. a na
seriaku na to neni dost vstupu a navic se v Delphi blbe obsluhuji). Takze
potrebuju nejak vyresit dva seriaky u jednoho Atmela (asi 89C51). Pro
komunikaci s PC bych vyuzil seriak v atmelu, ale pro komunikaci s
controllerama pro krokace potrebuju druhy seriak. Asi bych pouzil MAX3100.
Ale moc se mi nelibi SPI interface. IMHO by byl lepsi paralelni. Atmel bude
mit pomerne dost prace a posilani dat pres SPI mu IMHO zabere dost casu.
Tenhle druhy seriak bude v podstate pouze vysilaci, prijem nepotrebuju,
tudiz odpada nutnost preruseni.