Balun

Kollar Pavol pavol.kollar
Středa Březen 17 11:55:06 CET 2004

Zdravim vsetkych v novom roku.

Mohol by mi prosim niekto poradit, ako urobit redukciu zo symetrickej
impedancie na nesymetricku (balun)? Z 300ohm/sym. na 75ohm/nesym. mi to je
jasne. Ale ako napr. 75ohm/sym. na 75ohm/nesym., pripadne rozna impedancia
symetricka na roznu impedanciu nesymetricku? Malo by ist o frekvencne pasmo
2GHz, takze feritove jadierka a pod. asi nebude najlepsie riesenie. Pri
hladani informacii sa mi podarilo zistit, ze by sa mali robit pomocou
lambda/4 vedeni, ale ziadne konstrukcie alebo prakticke zapojenia som
nezistil.

Dakujem za pomoc prip. odkazy na inet (kde som to mimochodom nevedel najst).

S pozdravom,

Pavol Kollar.