termostat AT892051

Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz Cihak
Středa Březen 17 11:55:06 CET 2004

V podstate mate dve zakladni moznosti:

1) Pokud Vam jde pouze o termostatovani muzete pouzit komparacni vstupy
Atmela. Ty komparacni vstupy pouzijete stejnym zpusobem jako napriklad
vstupy operaku, vystup je tusim na P3.6. Vstupy jsou na P1.1 a P1.0

2) Pokud chcete teplotu skutecne merit (a treba i zobrazovat), je asi nejvy-
hodnejsi pouzit nektery z obvodu pro mereni teploty a pripojit ho k tomu
Atmelu. Pred casem tu bezela diskuse o obvodu SMT160 a casto se pou-
ziva taky nejaky DALAS... ted nevim to cislo.

	Martin - OK1UGA