RE: Náhrada diody KA206

KERR Elektronik s.r.o. - Petr Roèek petr.rocek
Středa Březen 17 11:55:06 CET 2004

Pokud by jste se rozhodl prece jenom dat original (nebo
spise jeho primy ekvivalent),  dodavame za KA206 diodu
KA207, je skladem, cena 2.- Kc s DPH. Bohuzel mame do
16.1.2000 inventuru.

S pozdravem

Ing. Rocek Petr
KERR Elektronik s.r.o.

(http://www.grisoft.cz).
Verze: 6.0.97 / Virová báze: 50 - datum vydání:
2.12.1999

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.

Daląí informace o konferenci Hw-list