Televizory

Roček David - Davro Elektronik davro
Středa Březen 17 11:55:06 CET 2004

Dobry novy rok 2000,

blabol to opravdu neni , ale neni potreba v CB TV vymenit uplne vsechno . Je
nutne vymenit vn trafo , pridat modul RGB , nektere moduly zamenit , hlavne
vymenit obrazovku za barevnou a par dalsich uprav ( pokud si to jeste dobre
pamatuji ) . U mensich TV je nutne vymenit i kryt TV ( napr.Manes ,
Merkur ) - nevejde se do puvodniho nova barevna obrazovka ( ma vetsi
uhlopricku ). Cele to vzniklo opravdu pred asi 5-ti lety a prodavalo se to
jako stavebnice. Je to dokonce snad i patentovano.

Myslim si , ze na dobu , kdy tento napad vznikl , a ekonomickou situaci u
nas to bylo docela dobre. Dnes uz je to opravdu asi nezajimave vzhledem k
cenam novych TV , ktere sly v poslednich letech rapidne dolu.

Prosim nekamenujte mne , pokud jsem neco uvedl spatne - je to uz delsi dobu
co jsem cetl clanek o tomto zajimavem napadu ( myslim , ze to vyslo nekde v
AR ).

David Rocek
davro@telecom.cz <mailto:davro@telecom.cz>
davro@seznam.cz <mailto:davro@seznam.cz>