Maily z konference

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:54:50 CET 2004

On Thu, 20 Jan 2000, Min?? Petr wrote:

> Me se stava to same, plus jednou za 1/2 roku me neco/nekdo odhlasi z
> konference a prestanou mi chodit maily, takze se musim prihlasit znovu.
> Ma to ale i svou vyhodu, kdyz bych na delsi dobu odcestoval nebo se
> zapomel odhlasit, tak to vlastne udela za mne automaticky.:-)))

Ja takove problemy nemam. To spis vypada na problem na Vasem prijimaci.
Tahle konference bezi na nejakem public listserveru, takze je to
cele asi dost automatizovane - pokud se nedari dorucit Vam postu
(at uz z jakehokoliv duvodu) po urcitou dobu, tak vas to samo odhlasi
aby se listserv a jeho spravce zbytecne nezatezoval.

|                             petrsi@jcu.cz                              |