Displeje

Pavel Krejci pkrejci
Středa Březen 17 11:54:30 CET 2004

>Ted ale vazne. Doporucuje se LCD napajet stridavym napetim (obdelnikem) bez ss
>slozky. Ta frekvence byva 70 - 150 Hz,
>napeti, pri kterem ma segment maximalni kontrast, je 3.5 - 8V. Tech 8V je
>maximum. Proud tekouci do segmentu je mensi nez 1 mikroA.
>
>Buzeni LCD musis zajistit sam, nebo jsou na to specialni svaby. Ja jsem pouzival
>4DR821 ve spojeni s MHE2111 (pokud jsem je jeste mel). To je neco, jako M5451,
>ale pro LCD

Pri nejvetsi nouzi to jde udelat tak, ze na spolecnou elektrodu date tech cca 150Hz.
Pak puzijete na kazdy segment hradlo XOR na jehoz jednom vstupu bude taky
tech 150Hz a na druhem log. uroven (sviti-nesviti). Pkoud tam date log 1 tak zacne
XOR invertovat a segmet se rozsviti, Pri log 0 bude stridavy signal na te elektrode
ve fazi se signalem na spolecne el.

Kdyz uz jsme u tech displeju. Mam doma displej podsviceny folii. Jeste jsem ho nezkousel,
protoze nevim jak se ta folie rozsveci, nechci ho vykourit. Nevi nekdo jak se to rozsveci?
Zalezi na polarite? Je to ss. nebo str.?

Diky Pavel Krejci