video SONY

Ing. Tomas Drajsajtl Drajsajtl
Středa Březen 17 11:54:30 CET 2004

>mam doma video SONY SLV-X711 a zacal mi blbnout ukazatel,
>jak daleko je pasek pretoceny. Predpokladam, ze na pohanecich
>kladkach budou nejake snimace otacek- a ze vzajemneho pomeru
>otacek se video zorientuje, kolik pasku jeste zbyva.. Nemate nekdo
>s takovouto zavadou zkusenosti ?

Mam jiny model od Sony a stejny problem. Dela to ovsem jen u
starsich kazet, kdyz je parkrat pretocena o nejaky kousek dopredu a zpet.
Kdyz ji pretocim uplne na konec a pak na zacatek, spravi se to, nove kazety
to nedelaji. Problem nebude podle me ve snimacich, ale v napinani pasku.
Uz jsem si zvykl...

Ing. Tomas Drajsajtl; Digitus s.r.o.; http://www.digitus.cz
ICQ 61424839