hukot audia pri prepojeni s pocitacom

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:54:16 CET 2004

On Mon, 21 Feb 2000 bohus.tabak@philips.com wrote:

> Jedna znama ma nasledujuci problem, vie mi niekto poradit??
>
> " ked chcem pustit zvuk z kompiku na zosilovac, alebo naopak, prepojim zosik
> alebo magnetofon s kompikom (teda so zvukovou kartou kompika) zacnu repraky
> hucat a ten hukot sa mi nahra..i z kompu na magnetak i z magnetaku na
> kompik..takze moje digitalizovanie magnetofonovych pasok robim otrocky,
> najprv nahram pasku na minidisk a potom z minidisku do kompu (ked pripojim
> minidisk ku kompu- ziadny hukot) ..neviete , co by to mohlo sposobovat"

Nemate vez a PC na ruznych fazich ? Zkuste je oba napajet z jednoho
prodluzovaku. Eventuelne by to mohla delat spatne udelana snura - pouzivam
vystup ze zvukovky vedeny asi 10m kablikem okolo mistnosti do veze a huci
to jen kdyz spatne zastrcim jack do zvukovky - signal se dotkne kostry.

|                             petrsi@jcu.cz                              |