Nabijecka s MAX745 - proc to sakra nechodi ?

SSOU Vodochody s.r.o. ssouvodochody
Středa Březen 17 11:48:49 CET 2004

Ha - dik - snad to bude ono - mrknul jsem do cenika a sice jeji oznaceni
neni CDRH125-220, ale CDR125-220 a cena je 58 Kc vc DPH, ale snad to bude
ono.

Myslite, ze to bude urcite tou civkou ? Na strane 7 (posledni odstavecek v
datasheetu) - tam je neco, cemu moc nerozumim (ach ta moje anglictina
o(( ):

This current-mode feedback reduces the effect of the inductor on the output
filter LC formed by the output inductor (L1) and C1 (Figure1). This makes
stabilising the circuit much easier, since the output filter changes to a
first-order RC from a complex, second-order RLC.

Znamena to, ze musim pouzit vhodnou kombinaci civky a kondiku C1, jinak to
nemusi spravne behat ? Takze to abych radeji dal neexperimentoval a radeji
koupil oboje pokud mozno presne - jestli se nepletu. Takze original civku -
tu tedy koupim u MAXIMa a co kondik ? 150uF, 20V, 0.150ohm, low-ESR tantalum
capacitor AVX TPSE686M020R0150 (alespon ten je psany v Evalution kitu). Ty
parametry jsou predpokladam asi taky zavazne ?

V.Wagenr