prerusovaci system u procesoru 8051

Ing. Petr Procházka pprochaz
Středa Březen 17 11:50:57 CET 2004

Byl bych rad, kdyby mi mohl nekdo zodpovedne odpovedet na nasledujici
otazky:
1. Je pravda, ze pokud v prubehu obsluhy vnejsiho preruseni u '51 dojde k
preteceni casovace, bude zadost o preruseni od casovace zpracovana po
skonceni rutiny obsluhujici vnejsi preruseni? Nebo se zadost (TFn) ztrati?
Anebo si musim priznak TFn sam pohlidat jako u 8048? Predpokladam obe
preruseni se stejnou prioritou.
2. Podobne, kdyz je jedno preruseni zpracovavano a prijde pozadavek o jine
vnejsi preruseni se stejnou prioritou vyvolavane sestupnou hranou, bude po
skonceni probihajici rutiny spustena rutina obsluhujici dosly pozadavek?

Odpovedi jsem samozrejme nejprve hledal v literature, ale nejak me to
nepresvedcilo a hardwarovy emulator nemam a softwarovy simulator stazeny
kdysi ze serveru MITE se v 1. pripade chova asi chybne.

Dekuji predem

Petr Prochazka
petr.prochazka@zklas.cz