ETSI Documentation Service

SSOU Vodochody s.r.o. ssouvodochody

From: <Serych@Panska.CZ>
To: Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Monday, August 14, 2000 1:59 PM
Subject: ETSI Documentation Service

> Dobry den,
> nemate prosim nekdo pristup k CDckum EDS? Potrebuji si natahnout standardy
> tykajici se GSM, coz delam postupnym stahovanim z ETSI serveru. Ma to
jediny
> problem. Nemam k dispozici zadny seznam existujicich standardu, takze je
> vyhledavam metodou Monte Carlo a pomoci referenci, ktere jsou v
jednotlivych
> dokumentech. Praci by mi ovsem znacne usnadnil seznam dokumentu.
>
> Diky za pripadnou pomoc
>

> Jakub Serych

No te pic,
aplikaci metody Monte Carlo jsem se kdysi ucil na ruznych fyzikalnich a
technickych ulohach ve forme vypoctu zalozenych na vyuziti pseudonahodnych
cisel (napriklad vypocet plochy obrazce daneho komplikovanymi krivkami), ale
jeji vyuziti pro vyhledavani mi nejak unika - rad bych si doplnil vzdelani -
lze li ;o)

VW