Pocinovani DPS

Tomáš Dresler t.dresler
Středa Březen 17 11:50:56 CET 2004

Dobry den, nechal jsem si udelat jeden DPS, na ktery jsem chtel udelat HAL.
Bohuzel z technolog. duvodu pry na tak male mnozstvi HAL nelze aplikovat,
tak jsem ho dostal pouze potazeny kalafunovym lakem. Chtel bych se zeptat,
zda je mozne nekde v Praze ho dodatecne pocinovat, aby se zlepsila jeho
pajitelnost a odolnost vuci vnejsim vlivum (med vydrzi mene nez cin...) -
predpokladam, ze by se protahnul cinovou vlnou.

Nevite nekdo o nekom nebo o necem, kdo by to za rozumnou cenu udelal? Jedna
se o dvoustrannou neprokoenou desku s nepajivou maskou a plocou cca 1,2 dm2,
takze spotreba cinu by byla minimalni a snad by nehrozilo ani proliti
otvoru.... Dekuji.

S pozdravem/With best regards

    Tomas Dresler

mailto:edison@hw.cz
mailto:dreslet@fel.cvut.cz
mailto:edison@seznam.cz
--
tel. 0467/52 11 88 (o vikendech/during weekend)