znovu OrCAD 9

Jakub Ladman ladmanj
Středa Březen 17 11:50:41 CET 2004

Tak se smiruji s nekolikaminutovym cekanim na spousteni jednotlivych modulu
OrCADu 386+, protoze v devitce nedovedu nakreslit ani carku, na importovane
desce neumim spustit autorouter (hlasi mi nejaky chyby, v "neorcadovsky
hantyrce") neumim impotrovanou desku, ktera co se tyce copper pour vypada o
mnoho lepe nez original v 386+, ani vytisknout.
Zabira mi to jen misto na disku a tak to pujde pryc - ale pekne me to se*e.

Jenom nechapu tu drastickou zmenu pochopit, ikdyz vim ze to je koupeny
produkt jine firmy.

Jakub Ladman
PS: Kdyz si predstavim, jak dlouho mi trvalo se opravdu dobre naucit
pracovat se starsimi verzemi, a ted je to k h..., je mi z toho skoro do
breku.