TMS320C32

Ota Kehar OKEHAR
Středa Březen 17 11:53:25 CET 2004

Zdravim,
mel bych jeden problem, zacal jsem experimentovat s DSP procesory a
vybral jsem si vyse uvedeny typ. Nejdrive jsem psal programy v
Assembleru a ty fungujou. Ted jsem chtel vyzkouset i C compilator pro
tento procesor a narazil jsem na problem, ktery uz resim delsi dobu a
nemohu na nej prijit. Pokud by se nekdo zabyval stejnym typem
procesoru, tak at se ozve, ja bych upresnil, o jaky problem se jedna.

                                S pozdravem Ota

   Ota  Kehar - student FEL           E-Mail: okehar@students.zcu.cz
              - astronom amater                OtasK@email.cz
Faculty of Electrical Engineering   HomePage: (Astronomicky koutek)
  University of West Bohemia              http://home.zcu.cz/~okehar/