AD7715

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:53:25 CET 2004

>Prosim zda ma nekdo ready-to-send skladem subj. v pouzdru SO.
>Bohuzel ti "obchodnici" v sosu a amteku nabizi dodaci lhuty s dobou dodani
>konvergujici v nekonecnu.
>Hodily by se tak 3 kusy, kdyz bude vic, tim lip.

Zkuste Elbatex, ale radsi telefonem, poslal jsem jim jednou neco e-mailem a
pak jsem se nemohl zbavit tech jejich vecnejch inzeratu na kabely.

Nebo primo pani Ernst ve Vidni e.ernst@sei.elbatex.at .

J. Hanzal

P. S. AD7707 taky nejsou spatny...

Electronical devices for chemical laboratory, custom electronics design
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-24433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/