Doporucena teplota procesoru ?

Ales Filip afilip
Středa Březen 17 11:53:10 CET 2004

Hello Petr,

pondělí, 17. dubna 2000, you wrote:

PS> V mem pripade nemeri teplotu procesor ale chladic - cidlo je umistene na
PS> chladici procesoru (takze procesort ma jinou teplotu nez to co se meri).
PS> Snima se tim tretim dratem v napajeni vetraku chladice.

Ten treti drat u ventilatoru neni na mereni teploty, ale otacek
ventilatoru. Na tistaku s elektronikou ventilatoru je Hallova sonda, a
gumovy magnet, ktery tvori rotor obiha okolo te sondy, a generuje v ni
impulsy, ktere snima zakladni deska a podle nich pocita otacky
ventilatoru.

Ales Filip    <afilip@gmx.net>
Kutna Hora    <FIDO 2:423/87>
  http://www.bitest.cz/ales
        ICQ:64650313

Pozor !! Tato zprava obsahuje viry. Necist !!