Generovani HTML stranek z databaze

Ales Filip afilip
Středa Březen 17 11:53:10 CET 2004

Hello Serych,

pondělí, 17. dubna 2000, you wrote:

SPC> Vas dotaz vypada, jako byste chtel vzit databazi, pripravit si nejaky
SPC> template a pak spustit neco, co by spojenim dat a toho templatu vygenerovalo
SPC> soubory .html, ktere by se pak pretahly na www server. Rozumim tomu dobre?
SPC> Pokud ano, nevidim Vase reseni jako prilis stastne.

No, prilis stastne to neni, ale da se to udelat behem cca 5ti minut.
Staci prislusnou databazi otevrit v Excelu, a nechat ulozit jako .htm
soubor, coz Excel umoznuje. Funkcni to je, ted jsem to zkousel.
Vygeneruje to ale jako kazdy microsoftacky program stranku, ktera
obsahuje cca 1/2 uzitecnych prikazu, a 1/2 balastu, ktery je nutno z
.html souboru rucne vyhazet.

Ales Filip    <afilip@gmx.net>
Kutna Hora    <FIDO 2:423/87>
  http://www.bitest.cz/ales
        ICQ:64650313

Pozor !! Tato zprava obsahuje viry. Necist !!