Doporucena teplota procesoru ?

Ales Filip afilip
Středa Březen 17 11:53:06 CET 2004

Hello Vaclav,

úterý, 18. dubna 2000, you wrote:

VK> On Tue, 18 Apr 2000, Karel Novosad wrote:

VK> PII. Nemluvim o specialnich regulovanych vetraccich do ATX PC zdroje, tam
VK> je to jinak (a pokud je mi znamo, ani tyto regulovane ventilatorky nemaji
VK> regulaci otacek podle zatizeni ale podle teploty ve zdroji).

Vetsinou je to udelane tak, ze venku, mimo ventilator je teplotni
cidlo prilepene na chladic spinacich  tranzistoru nebo stabilizatoru
na vystupu a u toho jednoducha elektronika, ktera podle teploty meni
napajeci napeti do ventilatoru od 0 do 12V.

Ales Filip    <afilip@gmx.net>
Kutna Hora    <FIDO 2:423/87>
  http://www.bitest.cz/ales
        ICQ:64650313

Pozor !! Tato zprava obsahuje viry. Necist !!