Sietove konektory

sirotnik.rastislav@slsp.sk sirotnik.rastislav
Středa Březen 17 11:52:56 CET 2004

Neviete mi poradit, kde na inete najdem prehladne vyobrazene vsetky typy
sietovych konektorov GSD a GST (pouzivane na AC napajanie pocitacov)? Vsade
som totizto nasiel iba cenniky s popisom, ktory sa u roznych dodavatelov
rozchadzal. Je ich totizto trosku viac typov ako som predpokladal :-( Napr:
GSD3, GSD4, GSD1001,GSD0166, GST3, GST4, GST790, GST749, GST4L...
Potrebujem si objednat vo vacsom mnozstve iba panelovu zasuvku (samicu) a
kablovu zastrcku (samca) - na co najvacsie prudove zatazenie. Pouzitie
klasickych sietovych zasuviek mi z rozmerovych dovodov nevyhovuje.

S pozdravom
	Sirotnik