oprava - stepping motor drive PARKER/DIGIPLAN CD35

Zdenek Dvorak zdvorak
Středa Březen 17 11:52:56 CET 2004

zdravim,
obratil se na mne dnes zakaznik s problemem. V nejake masine mu vyhorel
vykonovej modul ke krokovemu motoru. Vyrobce modulu je Parker UK, model
DIGIPLAN_CD35. Potrebuje to nutne v co nejkratsim case opravit nebo koupit
novy modul. Zavada se projevuje tak, ze po zapnuti se rozne kontrolka
OVERLOAD a je mrtvo. Stalo se to pry z niceho nic uprostred prace.

Dival jsem se dovnit a je tam nejaky hybryd a kolem dokola je to obsypane
vykonakama - a samy lepsi typy:

bd744c  - texas, neexistuje nahrada
on4707 - neni v katalogu, ani RS
on4709 - neni v katalogu
TIPP117 a jeste par dalsich

je tu nekdo kdo by to dokazal opravit nebo sehnat nove nebo alespon sehnat
nahrady za ty soucastky nebo cokoliv?
Vazne to dost hori.

						moc dik, zdvorak

---