W2K a IRQ, kolik IRQ etc

VP VPetr
Středa Březen 17 11:42:31 CET 2004

- jak nastavujete preruseni? USB se mi tlaci na IRQ 31 (coz pochopitelne je nefunkcni-zluty vykricnik), v BIOS jsem zkusil vse.. Na jedne instalaci se to povedlo prehodit (BIOSem), ale na druhe ne (jsou tam jeste jine karty)

- kolik ma vlastne IBM-PC IRQ? Myslel jsem ze 16 (2x8bit PIC), W2000 si nastavily VGA na irq 128... Jde to nejak prehodit? Ve W98 byla moznost si vyhradit IRQ..

Pochopitelne v Device manageru na karte zarizeni/Resources nejde disablovat auto setting a nastavit jinou alternativu nebo primo volby, v seznamu konfliktu to pise "Windows cannot determine if there are any resource conflicts for this device"

Take jsem povypinal zbytecnosti (Ser/Par/FDD) a v biosu nastavil AUTO Scan

Je to asi SW problem...

vp.