PIC - volba

Jaromir Subcik subcik
Středa Březen 17 11:42:31 CET 2004

>nejsem PICak a potrebuju tipa. Chtel bych nejakej PIC, kterej je
>kapacitou, pinove a instrukcne kompatibilni s 16C84 (na te to chci >ladit)
ale netrebuju EEPROM. 16C71 je vyhovujici, ale ma zase >zbytecnej AD.

To je presne typ PIC16C61 - je to vlastne 71 bez AD prevodniku

>Potrebuju to samozrejme co nejlevnejsi (ve velkych odberech) a >musi byt
dostupny jak v klasice, tak SMD. Myslim opravdu dostupny, >nejen teorie v
katalogu.

pokud dany typ je ve vyrobe (a 16C61 je uz pomerne stary typ), je vzdy v
PDIP i SOP

>Pripadne o kolik by byl drazsi stejnej brouk, ale s vetsi pameti.

porovnat ceny s PIC16C558 (2k OTP, 128 RAM) nebo PIC16C622 (ten ma navic dva
analogove komparatory - ne prevodniky !, cenove je srovnatelny s 558) -
vlastni porovnani cen zalezi na dodavateli. Toto jsou "nejvetsi" PICy s 18
vyvody

Jarda