Tuhnuti pocitace

milan.klesa@spt.cz milan.klesa
Středa Březen 17 11:42:12 CET 2004

Ahoj lidicky,
>----------
>Od: pavol.kollar@lynx.sk
>Komu: hw-news@list.gin.cz
>P?edm?t: RE: Tuhnuti pocitace
>Datum: 19. listopad 1999 13:29
>
>Raz som mal taky problem, ze z nicoho nic sa mi tvrdo resetol stroj. Problem
>bol v kovovom distancnom stlpiku, ku ktoremu sa priskrutkuje motherboard.
>Nejakou nahodou sa v urcitom okamihu dotkol plosaku cim vznikol skrat na
>kejs a napajaci zdroj resetol.
>Ak sa Ti prejavuje takyto tvrdy reset, skus hladat nieco podobne, alebo zle
> [...]
Je fakt, ze se mi v praci stalo neco podobneho. Dostal jsem uplne novy
pocitac..
ktera ma v sobe dvojtej SCSI radic... pri startu pocitace. se druhy
radic prochazel asi deset minut. a samotny start Win NT trval dalsi
ctvrt hodinu, pak ale vse makalo v pohode.
Vzhledem k tomu ze  ten pocitac nevypinam mi to nevadilo... nejvetsi
prekvapeni bylo, kdyz jsem pocitac prestehoval ze stolu na stul...
Problem okamzite zmizel...
Jen pro upresneni na secundarnim radici nemam nic pripojeno. Proto to
asi pak chodilo v pohode... Ted kdyz to zacne zase delat, tak staci
popadnou bednu trosku s ni zatrast a je po starostech :-))) (jo dovnitr
nemuzu je to v zaruce a samozrejme zasmlouvany atd...)

ByE milan