Tuhnuti pocitace

Kollar Pavol pavol.kollar
Středa Březen 17 11:42:12 CET 2004

Raz som mal taky problem, ze z nicoho nic sa mi tvrdo resetol stroj. Problem
bol v kovovom distancnom stlpiku, ku ktoremu sa priskrutkuje motherboard.
Nejakou nahodou sa v urcitom okamihu dotkol plosaku cim vznikol skrat na
kejs a napajaci zdroj resetol.
Ak sa Ti prejavuje takyto tvrdy reset, skus hladat nieco podobne, alebo zle
dotlacene konektory. Prip. volne visiace napajacie konektory alebo
zbernicove konektory ci sa nedotykaju nejakych pinov na MB a pod.

Pali.