16 kHz

rkanovsky@csas.cz rkanovsky
Středa Březen 17 11:43:45 CET 2004

Mne by neco takoveho take zajimalo. Nemusi to ani umet tarifikacni impulsly.
Stacilo by neco takoveho, co by se pripojilo jako pralelka k telefonu a na
zaklade vytaceneho cisla by to spocitalo cenu. Neco podobneho prodavala 2N
(byl to telefon s tarifikaci). Tusim, ze se to jmenuje Clark nebo tak nejak.
NAvic to dokazalo rozlisit cerne hovory (nedovolene pripojena paralelka mimo
budovu) - dost aktualni vec, u nas ma totiz telecom jiz 14 dni otevrenou
rozvodnou skrin. Uz jsem to hlasil asi trikrat a porad nic.
Take by tento zazrak mohl umet to, ze pokud bude nekdo volat (i z paralelky)
na cisla 00... nebo 0609 ... tak by to nejakym zpusobem zavesil.

Na druhou stranu: pokud si to postavim sam, tak to nemuzu pripojit (legalne)
k telefonni lince a vystavuji se riziku, ze se semnou nebude telecom bavit a
jeste mi odpoji telefonni linku - stalo se to jednomu znamemu - koupil
ustrednu panasonic od jedne nejmenovane ceske firmy (stejne uz pry
neexistuje). Bohuzel k ustredne dodali neplatne osvedceni o homologaci
(ustredna nebyla evropsky typ). No a kdyz reklamoval tel. ucet, tak prijeli
manici z Telecomu naparili mu pokutu a zase odjeli. Soudni spor s firmoou
ktera to dodala trva pres 5 let a vysledek je v nedohlednu.

BTW: Kdyz jsme u toho telecomu, nevite kam se mam obratit, aby mi po 10
letech konecne prepsaly telefon. Stale je totiz napsan na majitele, ktery
tam uz 10 let nebydli a je 6 let po smrti. Navic ulice byla pred cca 8 lety
prejmenovana. Doporucene dopisy, telefonaty, osobni navstevy k nicemu
nevedou. Pritom zmenu platce zaregistrovaly okamzite :((((((

Roman K.