[HW] TV display

Pavel Kriz Pavel.Kriz
Středa Březen 17 11:43:45 CET 2004

Presne tak, jeden AVR a vyjde te to na 200,- Kc, vazi par gramu, zere
par miliru a nemusis s sebou tahat nejaky stary osmibit. Posilat to
do nej muzes jak chces tj. UART nebo paralelne nebo I2C nebo SPI,...

Jediny minus je, ze to mas video a ne modulovany signal na UHF, ktery
meli ty osmibyty, ale vzhledem k tomu, ze mas vlastni monitor, tak je
to v pohode.

Cau, Pavel

PS: Ja ty AVR-ka proste zeru...
    Doufam ze nastane jeste nejaky cenovy pokles...