OT: RE: Windows CE

Tomas Kouba kouba
Středa Březen 17 11:45:14 CET 2004

On Wednesday, January 20, 1999 8:26 AM, Petr Novotny
[SMTP:peno@space.cz] wrote:
>     Uz zase tady zacinaji boje o operacni system. Tak se taky
pridam
>     se svoji troskou do mlyna.
KDE?

>     Me docela zaujaly Windows CE. Umi to skoro to same co 'velky'
Hodne skoro.

> stejne jako pro W95 akorat se to prelozi pro WCE, atd.
A dany procesor a vlastne pro dany palmtop

>     Zajimalo by me jestly by sel ubastlit nejakej modul na kterym
by
>     WCE byly schopny bezet.
Jo, akorat to chce od M$ port jadra na dany hw

>     Jak je to s tema Palmtopama, kazdej ma jinej procesor, preklada
>     snad Msoft
> pro kazdej WCE zvlast nebo jsou ty procesory mezi sebou nejak
> kompatibilni ?
Ano preklada. Ve spouste veci se vsak pouzivaji procesory NEC.

> PS : Jsem zastancem Woken, ovladani Linuxu mi pripomina ZX
Spectrum,
Nevim odkdy ma ZX Spectrum graficke rozhrani.

> a mj. me Wokna zivej.
> (au, au nebijte me to boli)
Myslim, ze zrovna ty mas www stranku nepouzitelnou jinym browserem
nez IE. A to vlastne jen proto, ze odkaz neni pres tag <A>, ale pres
dynamic html. Nejde o to co koho zivi (ja tohle taky pisu pod W95 a
jeste navic v MS Outlooku), jde jen o jistou miru tolerance
(slusnosti) k ostatnim, kteri nemaji MS produkty. Nekdy se nedivim,
ze je MS tak nenaviden, existuji totiz evidentne lide kteri jej
nekriticky zboznuji.

>  << File: ATT00001.html >>
Ta zprava jeste jednou v html je asi pekna, ale poustet si kvuli tomu
prohlizec nebudu.

On Tuesday, January 19, 1999 2:52 PM, Petr Novotny
[SMTP:peno@space.cz] wrote:
> pripojeni k stupid Linuxu pres TCP/IP. (a mozna je to taky uplna
 - bez komentare

Tomas

--
                   Ing. Tomas Kouba
Institute of Physics, AS CR    ph.: +420-2-24311137