Windows CE

Petr Novotny peno
Středa Březen 17 11:45:14 CET 2004

    Uz zase tady zacinaji boje o operacni system. Tak se taky pridam se svoji troskou do mlyna.

    Me docela zaujaly Windows CE. Umi to skoro to same co 'velky' Wokna, bootuje to z ROM, podporuje to vsemozny zarizeni, komunikuje  to pres IRDA,
staci tomu 4 Mb RAM (to dnes asi neni problem), programy se ve VC++ pisou
stejne jako pro W95 akorat se to prelozi pro WCE, atd.

    Zajimalo by me jestly by sel ubastlit nejakej modul na kterym by WCE byly schopny bezet.

    Jak je to s tema Palmtopama, kazdej ma jinej procesor, preklada snad Msoft
pro kazdej WCE zvlast nebo jsou ty procesory mezi sebou nejak kompatibilni ?

PENO

PS : Jsem zastancem Woken, ovladani Linuxu mi pripomina ZX Spectrum, a mj. me Wokna zivej.
(au, au nebijte me to boli)