[Ethernet]

Zdenek Dvorak zdvorak
Středa Březen 17 11:45:07 CET 2004

>Pro zajemce o Ethernet <-> jednocip:
>Chvilku jsem patral a nasel hromadu chipu, ktere, jak to vypada, budou
>dostupnejsi nez CS8900.

ptal jsem se po tomto broukovi vsude mozne a pouize u rystonu jsou schopni
sehnat cele baleni. Odhad ceny kolem 400,- k tomu je treba nejaky odelovace
atd. Je to dost masny

>Napriklad RTL8019AS od  realtek.com.tw Hlavne jsou ale bezne dostupne
>kompletni ISA karty (cca za 800,-) s timto
>svabem (Nejake se mi tu i povaluji). Pri zbeznem proletnuti manualem a
>schematem desky nevidim problem ji pripojit

myslis emulovat ISA jednochipen nebo napichnout primo ten brouk?
Ten bastl s emulaci Isi se prodava i u nas - nekde mam kontakt. Ale mit tam
sitovku neni nic moc.
Jinak muzu sehnat TP sitovky pod 300. To uz by se vyplatilo kuchat, ale
myslim, ze tam budou zakaznicky brouci a nebude k nim popis :-(

pro jakej jednochip (a v cem) to planujes psat? Myslim ze nejaka slabota
a'la 51 nema smysl - bude to chtit hodne ramky. Mozna by mel smysl nejakej
ARM (ten je ale masnej) nebo alespon ten NEC co tu o nem porad basnim (je
levnej a dle vseho sqelej) a jeste jsem s nim nic nedelal. AVR 8515 sice umi
64kRAM, ale nejde tam rozsirovat ROM a 8k je na slusnou aplikaci malo....

bye zdvorak