[HW] Volne uziti konstrukce (bylo: Citac s PIC nebo ATMEL)

Tomas Kouba kouba
Středa Březen 17 11:45:06 CET 2004

On Saturday, February 13, 1999 1:44 PM, Libor Kavan
[SMTP:lkavan@sineko-v.cz] wrote:

> To je sice nekdy pravda, ale me treba uz pri cteni nekterych clanku
> v AR napada, ze kdybych si to stavel ja, tak bych tohle upravil,

A tady jde o to, zda autor dovoli, aby vznikala dila odvozena, resp.
jestli bude existovat casopis, kde bude toto podminkou, nebo zda bude
existovat casopis reklam na stavebnice a zaroven i navodum k tem
stavebnicim.

Jako priklad stavebnice bych uvedl Zdroj presneho casu ??zen?ho
vysilacem DCF-77 (Am. Rad. 11/1995). Prijimac super, v jednom brouku
(U4221B), ale brouka lze sehnat jen u konstruktera, budiz.
Dekoder a prevod na RS232 (nebo 485) pomoci 51, ALE 8751 s pouzitymi
asi 5 vyvody, dneska bych pouzil 2051, ale nemohu. V zaveru je primo
napsano (cituji):

Uvedena zarizeni byla vyvinuta pracovniky firmy FIRMA+Adresa+Tel/Fax,
jejimz prostrednictvim jsou vyrabena a prodavana. Firma vlastni
rovnez licenci firmy Telefunken na pouziti obvodu U4221B.
<konec citatu>

Pod tim je nabidka stavebnice/hotovych vyrobku, nikoliv komponent. To
je podle me regulerni inzerat a mel by byt placeny firmou, ne mnou
jako tim, kdo si casopis koupil.

Tomas

--
                   Ing. Tomas Kouba
Institute of Physics, AS CR    ph.: +420-2-24311137