Rizeni prijimace pocitacem...

Petr Prochazka pprochaz
Středa Březen 17 11:45:06 CET 2004

>V nejake konstrukci jsem zahlid zapojeni
>frekvencni syntezy s obvodem SAA1057.
>Jedna firma zasila stavebnice i program
>na rizeni tohoto cipu.

Pred casem jsem delal modul frekvencni syntezy k FM tuneru
s obvodem SAA1057 a s dnes jiz archaickym procesorem
8749 (vyslo v Electusu'97, mozno take nahlednout na stranku
http://home.zklas.cz/users/pprochaz/kstuneru/pubtuner.htm).
Slusne info o SAA1057 najdes v AR-B č.3 1987 nebo jeste
lepe stahni si datasheet od Philips Semiconductors. Kdyby
zustaly nejake nejasnosti s rizenim tohoto obvodu, jsem na prijmu.

>Chtel bych si udelat takovy prijimac a potreboval
>bych trochu postrcit v konstrukci a to ohledne
>rizeni pomoci portu na PC.

V teto casti urcite pomuze nekdo dalsi.

s pozdravem Petr
pprochaz@zklas.cz