Antenni vstup

Zdenek Dvorak zdvorak
Středa Březen 17 11:45:05 CET 2004

>potreboval bych galvanicky oddelit svod od televizni anteny od vlastni
>televize, nebot tam je zrejme nejaka zemni smycka a nemuzu k televizi
>pripojit audio ani video zarizeni ani pocitac, aniz by to vsechno nezacalo
>hrozne brucet.
>
>Nyni jsem ziskal grabovaci video kartu do pocitace a s antenou zastrcenou
>do televize nemam sanci cokoliv prijmout.
>
>Prohledl jsem starsi modra AR venovanva anteni technice a bohuzel jsem nic
>nenasel. Nemate nekdo nejaky napad jak to oddeleni provest ??

mel jsem podobny problem. Bezezbytku jsem jej vyresil tim, ze pocitac a
tiskarnu
pripojiju do jedne prodluzky a kolik misto na zasuvkovej kolik mam peclive
vodive
pripevnenej na odizolovanej kus uzemneneho radiatoru.
Funguje mi to na 100%, ale je se do toho pustis, je to na vlastni riziko.
Nevim jak by se k tomu stavel revizni technik....

							bye zdvorak