[HW]Ethernet

Zdenek Dvorak zdvorak
Středa Březen 17 11:45:05 CET 2004

>  Nemam zatial kartu s RTL8019, intenzivne ju uz zhanam, ale neake
>NE2000 by som nasiel,su stare, maju ine cipy (skoro vsetky ine), ani jeden
>nich som nenasiel
>zdokumentovany, takze jedine ich programovat ako RTL8019, neviem
>ci sa mam do

dnes jsem byl u prodejce a dival jsem se na karty - vsechny levne ISA karty
maji RTL8019,
takze je to v pohode. Vzhledem ke kurzu dolaru podrazily, takze cena ke za
PLANET
COMBO kolem 400,- bez DPH v nakupu. Jsou i levnejsi EDIMAX, ale ty v Combu
nejsou skladem.
Samotnej TP je pak znacne levnejsi, ale asi to nema smysl.

Prosim napiste mi (kosta?) kde lezi ta dokumentace k RTL8019, jeden vzorek
karty jsem si totiz koupil..

						bye zdvorak