Krokovy motor

Martin LOCKER locker
Středa Březen 17 11:41:59 CET 2004

> postaveny
>
> Na kolik prijde jedna osa? A kolik dve a tri osy, mysleno na kazdou osu
> jeden motor. Kde lze koupit LMD18245 a na kolik prijde samotny integrac ?
>
> J. Hanzal

LMD18245 stoji cca 650,- Ja jsem si ho nechal
objednat u ECOMu, dodava je pry i Koala.
Na jedem motor potrebujete 2 kousky, jednoho
Atmela a nejake smeti. Dohromady prisla deska pro
rizeni jednoho krokace na 1600,- (vykonnostne je
to srovnatelne s deskami od Microconu za cca
8000,-). Program sice nemam tak promakany jako
oni, ale pro me ucely staci. Na kazdy motor mam
zvlastni desku, tj. kolik motoru tolik desek. Slo
by to samozrejme udelat i na jednu, ale zadne
vyrazne uspory by to neprineslo.

			S pozdravem

Martin Locker
e-mail: locker@vosrk.cz