Opet lasery

ahorky@tero.cz ahorky
Středa Březen 17 11:41:59 CET 2004

>V kazdem sklenarsvi ;-), je to hrozne jednoduche:je to uplne obycejne
>zrcatko(vyhodne je pouzit co nejtenci ->mensi utlum a nema dva odrazy),
>ktere je nalepene na osicku motorku trochu nakrivo(nevsiml sis, ze trochu
>'smajda' ?). No a pomerem rychlosti otaceni obou motorku vznika neco na
>zpusob Lisajousovych obrazcu. (nevim, jaxe to presne pise)

No nevim, ale tady bylo asi pouzito ponekud jine zrcadlo, jelikoz podle
natoceni taky vzhledove menilo barvu .

>Souhlas, taky jsem to chtel stavet, ale pak z toho seslo, protoze tech 5mW
>je strasne malo.

Ono to totiz asi neni s tim vykonem tak docela jednoznacne. Udajne je to
osazeno pouze 2mW laserem. Prasknul jsem tam hlavici zakoupenou v GM s
inzerovanym vykonem 5mW a vyledek byl presne opacny. Ono totiz kdyz si
prectete pozorne nalepku na te hlavici tak je tam napsano, ze vykon <5mW,
coz taky muze byt klidne 1mW.
Ja chci postavit projektor, kde bude tech laseru a zrcadel s motorky vice
(uvazuji tak 3-5) nasmerovanych na vice mist a synchronizovanych na stejne
obrazce. Navic se mi nelibi to, ze obrazce jsou v originalu voleny nahodne.

>BTW2:Mam jeste elektroniku s motorky z vetsiho laseru a tam jsou ty motorky
>se zrcatkama tri a vysledek je daleko zajimavejsi.

Tady by mne zajimala ta konstrukce (mechanicke usporadani)

Ales Horky
ICQ: 39277056
Office:                            Privat:
TERO ROSICE, spol. s r.o.
Informatici firmy.
Nadrazni 8, 665 01 Rosice          Kastanova 1167, 665 01 Rosice
tel: 0502-411011 kl.106            tel: 0502-413040
fax: 0502-411077                   fax:
e-mail: ahorky@tero.cz             e-mail: djmave@post.cz