UV

Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz Cihak
Středa Březen 17 11:41:55 CET 2004

Já pouzivam beznou vybojku na venkovni osvetleni - ted ale nevim typ ale
je to bezna vybojka 125W a k ni prislusnou tlumivku. Vse jsem koupil
v obchode s elektroinstalacnim materialem.

Te doby na rozsviceni se asi nezbavite. Tlumivka se zapoji do serie s
vybojkou
a uz to sviti.
V tomto provedeni trva osvit cca 17min pri vzdalenosti cca  50cm. Jako
film pouzivam bezny pauzak a na nej tisknu laserovkou.

	Martin - OK1UGA