UV

Tom Mazouch mazouch
Středa Březen 17 11:41:55 CET 2004

Jakub Ladman wrote:

> Nemate nekdo tuseni, kde nejak rozumne sehnat UV vybojku, nebo celou lampu
> na osvit PCB (pochopitelne nemam na mysli diskotekovou UV zarivku, jak si
> mysleli prodavaci v nekterych prodejnach).
> Predem upozornuji, ze na horske slunicko jsem se v sirokem okoli ptal - moc
> lidi ho nema, kdo ho ma, je rad ze ho ma.
> Prilezitostne uvitam take info o tlumivce, co je potreba k zapojeni vybojky,
> pripadne jestli nekdo zvas nema nejaky chytry elektronicky reseni napr.
> rychleho zapaleni - pokud je to vubec mozne, nebo nejaky casovy spinac, a
> t.d.
> [...]
Tlumivku jsem "nekde" sehnal (nemyslim "ukradl", jen si uz nepamatuju
kde). Pak staci obyc. vybojka (125W), zabalit do hadry/novin, nasadit
rukavice a bryle (jistota je jistota), jedna SPRAVNA (!!!) rana kladivem
a...muze se svitit.
Jo, nabiha to nejakou dobu, ale IMHO je to tim, ze se ta rtut musi
napred odparit nebo tak neco.

  TomM